Zgłoś problem z synchronizacją

W BillTech nieustannie pracujemy nad najwyższą jakością połączeń obsługiwanych przez nas wystawców faktur, aby zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenie i wygodę w zarządzaniu płatnościami cyklicznymi.

Jeśli zauważyłeś problem z synchronizacją możesz zgłosić ten problem w formularzu na tej stronie. Twoje zgłoszenie jest dla nas bardzo ważne i pomaga nam w ciągłym rozwoju usługi BillTech. Każde zgłoszenie jest przez nas analizowane i priorytetyzowane.

Zachęcamy do zapoznania się z aktualną listą obsługiwanych dostawców.

Jeżeli brakuje Twojego dostawcy przejdź do formularza zgłoszeniowego.

    Nazwa dostawcy (wymagane)

    Nazwa aplikacji (wymagane)

    Twój Login (opcjonalne)

    Rodzaj problemu (opcjonalne)

    Twój adres e-mail (opcjonalne, jeżeli chcesz otrzymać informację o rozwiązaniu problemu)

    Komentarz (opcjonalne)