LMS Pracownicy Terenowi

Aplikacja mobilna dla serwisantów i handlowców

Planujemy zbudować aplikację mobilną dla systemu Android lub iOS przeznaczoną dla pracowników terenowych (serwisantów oraz handlowców), zintegrowaną z systemem LMS (LMS oraz iLMS).

Funkcjonalności aplikacji mobilnej

Funkcje w aplikacji mobilnej dla pracowników terenowych:

  • Widok listy zleceń i terminarza (kalendarz)
  • Podgląd i edycja przydzielonych zleceń
  • Dostęp do danych klienta (adres/telefon), ograniczony tylko do klientów na liście zleceń
  • Przycisk “nawiguj do miejsca serwisu” przełączający do nawigacji
  • Powiadomienia push z informacją o nowym zleceniu
  • Przypomnienia o kolejnym zleceniu w terminarzu – z wyprzedzeniem (np. 15 minut)
  • Dostęp do danych konfiguracyjnych komputerów / urządzeń sieciowych klienta (po nadaniu odpowiednich uprawnień)
  • Załączanie zdjęć do zleceń
  • Zbieranie podpisów od klientów dot. wykonania zlecenia

W następnym etapie integracja z magazynem LMS+:

  • Możliwość wydania klientowi urządzenia z magazynu
  • Wystawienie protokołu wydania z podpisem na urządzeniu mobilnym
  • Możliwość przyjęcia urządzenia od klienta na magazyn
  • Możliwość wydrukowania protokołu dla klienta (np. z drukarki mobilnej)

Funkcjonalności w panelu LMS

Dane w aplikacji mobilnej będą synchronizowane z bazą danych LMS. W panelu administratora LMS zostaną dodane następujące funkcje (po nadaniu odpowiednich uprawnień):

  • Podgląd aktualnej pozycji pracowników (na podstawie GPS w telefonie)
  • Prezentowanie pozycji wszystkich pracowników terenowych na mapie Google Maps
  • Podsumowanie i statystyki pracy (w wybranym okresie), tj. liczba zleceń, śr. czas wykonania zlecenia, przebyta odległość itp.
  • Możliwość porównania efektywności pracy pracowników terenowych (zestawienia i rankingi)

Firmy, które się wypełnią formularz do dnia 28.02.2018 otrzymają 3 miesiące dostępu dla nielimitowanej liczby pracowników terenowych w cenie -50%.

Uwaga! W przypadku braku wystarczającego zainteresowania nie będziemy w stanie uruchomić projektu.

O nas

Jesteśmy firmą, która posiada odpowiednie kompetencje do wykonania projektu. Dzięki znajomości systemu LMS zbudowaliśmy wtyczkę do LMS, która pozwala bardzo szybko dodać płatności Pay-By-Link do eBOK, e-maili z fakturami oraz ekranu blokady internetu, a także stworzyliśmy portal do opłacania rachunków pracujący zarówno na przeglądarkach WWW jak i na urządzeniach mobilnych. Z naszych rozwiązań korzystają operatorzy ISP mający od tysiąca do 20 000 abonentów, w tym m.in.:

Kontakt

BillTech Group sp. z o.o.
ul. Aleje Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa

 

KRS: 0000681407
REGON: 367482813
NIP: 7010698224

 

Mail: [email protected]

Tel: +48 601 622 950