LMS Serwisant

Opis projektu

Planujemy zbudować aplikację mobilną dla systemu Android lub iOS przeznaczoną dla pracowników terenowych, zintegrowaną bezpośrednio z systemem LMS (LMS oraz iLMS).

Funkcjonalności

Najważniejsze funkcje to na początek:

  • Widok listy zleceń i terminarza (kalendarz)
  • Podgląd i edycja przydzielonych zleceń
  • Dostęp do danych klienta (adres/telefon), ograniczony tylko do klientów na liście zleceń
  • Przycisk “nawiguj do miejsca serwisu” przełączający do nawigacji
  • Powiadomienia push z informacją o nowym zleceniu
  • Przypomnienia o kolejnym zleceniu w terminarzu – z wyprzedzeniem (np. 15 minut)
  • Dostęp do danych konfiguracyjnych komputerów / urządzeń sieciowych klienta (po nadaniu odpowiednich uprawnień)
  • Załączanie zdjęć do zleceń
  • Zbieranie podpisów od klientów dot. wykonania zlecenia
  • Podgląd aktualnej pozycji pracownika w LMS (GPS)
  • Prezentowanie na mapie pozycji innych serwisantów (po nadaniu odpowiednich uprawnień)
  • Wszystkie dane są synchronizowane z bazą danych LMS

W następnym etapie integracja z magazynem LMS+:

  • Możliwość wydania klientowi urządzenia z magazynu. Wystawienie protokołu wydania z podpisem na urządzeniu mobilnym.
  • Możliwość przyjęcia urządzenia od klienta na magazyn. Możliwość wydrukowania protokołu dla klienta (np. z drukarki mobilnej).

Koszty

Cena regularna: 59 PLN netto / pracownik terenowy / miesiąc

 

Firmy, które się zgłoszą do dnia 28.02.2018 otrzymają 3 miesiące dostępu dla nielimitowanej liczby pracowników terenowych w cenie -50%.

Jak wesprzeć projekt?

Szukamy 30 firm, korzystających z LMS, chętnych do wykorzystania aplikacji – każde polecenie pomoże nam lepiej oszacować zainteresowanie produktem.

 

Bylibyśmy również wdzięczni za wszelkie uwagi i sugestie po adresem [email protected]

 

Uwaga! W przypadku braku wystarczającego zainteresowania nie będziemy w stanie uruchomić projektu.

Lista oczekujących

Zapisz się na listę, aby zadeklarować zainteresowanie i otrzymać powiadomienia o statusie prac na projektem.






AndroidiOS

 Wyrażam zgodę na kontakt

O nas

Jesteśmy firmą, która posiada odpowiednie kompetencje do wykonania projektu. Dzięki znajomości systemu LMS zbudowaliśmy wtyczkę do LMS, która pozwala bardzo szybko dodać płatności Pay-By-Link do eBOK, e-maili z fakturami oraz ekranu blokady internetu, a także stworzyliśmy portal do opłacania rachunków pracujący zarówno na przeglądarkach WWW jak i na urządzeniach mobilnych.

Zaufali nam

Z naszych rozwiązań korzystają operatorzy ISP mający od tysiąca do 20 000 abonentów, w tym m.in.:

Dane spółki

BillTech Group sp. z o.o.
ul. Aleje Jerozolimskie 181B, 02-222 Warszawa

 

KRS: 0000681407
REGON: 367482813
NIP: 7010698224

 

Mail: [email protected]

Tel: +48 601 622 950

Płatności błyskawiczne w LMS

Już dziś możesz dodać gotową wtyczkę do swojego systemu LMS, która doda przycisk “Opłać teraz” do wiadomości e-mail, eBOK oraz ekranu blokady internetu.

Lista oczekujących

Zapisz się na listę, aby zadeklarować zainteresowanie i otrzymać powiadomienia o statusie prac na projektem.






AndroidiOS

 Wyrażam zgodę na kontakt